Klantenservice

Bestelling afhalen

Je bent van harte welkom om je bestelling af te komen halen bij ons in de winkel! 

Terug naar Klantenservice
hello banner background image

Afhalen

Bestel alvast online

Het heeft onze voorkeur dat je van te voren online je bestelling plaatst zodat wij kunnen zorgen dat je bestelling klaar staat als je deze komt afhalen.

In het bestelmenu kun je kiezen voor de optie ‘afhalen’. Wil je je bestelling op een andere locatie afhalen dan Hardinxveld-Giessendam? Geef dat dan aan in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. Als je bestelling klaar staat, neemt één van onze medewerkers contact met je op om een afspraak te maken.

 
4.5/5

Onze klantenservice wordt beoordeeld met een 4.8 / 5!

Locaties

Je kunt je bestelling afhalen op de volgende locaties:

HardinxveldExperience center en afhalen alle producten
Maandag t/m vrijdag07.30 uur tot 17.00 uur
Donderdag18:00 uur tot 21:00 uur
Zaterdag08:00 uur tot 15:00 uur
Zondaggesloten
UtrechtOp afspraak en bij bestellingen vanaf € 150,-.
Vrijdag08.00 uur tot 17.00 uur (mits besteld voor dinsdag 12:00 uur)
GouderakOp afspraak en bij bestellingen vanaf € 150,-.
Vrijdag08.00 uur tot 17.00 uur (mits besteld voor dinsdag 12:00 uur)
België - MeerOp afspraak en bij bestellingen vanaf € 150,-.
Vrijdag08.00 uur tot 17.00 uur (mits besteld voor dinsdag 12:00 uur)

Adressen

Nederland

Hardinxveld-Giessendam
Giessenzoom 15
3371 GJ Hardinxveld-Giessendam

Gouderak
Middelblok 132
2831BP Gouderak

Utrecht 
Sophialaan 5 
3542 AR Utrecht

Belgie

Meer
Riyadhstraat 41
B-2321 Meer (Transportzone)
België

Meer over Afhalen

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Wij nemen contact met u wanneer uw bestelling klaar staat. Houd hierbij rekening met de levertijd. Wij hebben namelijk tijd nodig om de producten te verzamelen en naar het juiste afhaalpunt te brengen.

Toch laten bezorgen? ›

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Veel producten hebben een levertijd van 1 - 4 of 1 - 8 werkdagen, afhankelijk van het product. Houd rekening met de tijdsindicatie van het product met de langste levertijd.

Levertijden bekijken ›

Wat gebeurd er als mijn bestelling beschadigd of niet compleet is?

We stellen uw product zorgvuldig samen, maar het kan zijn dat er toch iets mis is gegaan. Mocht er iets fout zijn gegaan maken wij dat zo snel mogelijk in orde!

Meld eventuele schade of onjuistheden binnen 3 dagen na ontvangst aan onze klantenservice.

Meer over schade en garantie ›

Kan ik alvast een hovenier inplannen?

De gestelde levertijd is een tijdsindicatie. Dit kunnen we helaas niet garanderen.

We raden je aan de aan de  verwerking pas in te plannen nadat je de levering afgehaald en gecontroleerd hebt.

Meer over levertijden ›