Klantenservice

Bestelling afhalen

Je bent van harte welkom om je bestelling af te komen halen bij ons in de winkel! 

Terug naar Klantenservice
hello banner background image

Afhalen

Wilt u uw bestelling graag afhalen op één van onze locaties? Kies dan bij het plaatsen van uw bestelling voor de optie ‘afhalen’. Zodra uw bestelling klaarstaat ontvangt u hierover een e-mail. 

 
OrderpickkostenAfhalen alleen op afspraak*
Alle locaties€ 25,- (Gratis vanaf €500,-)

* Er geldt een minimale orderwaarde van €50,- voor het afhalen van bestellingen. 

3.7/5

Onze klantenservice wordt beoordeeld met een 3,7 / 5!

Locaties

U kunt uw bestelling afhalen op de volgende locaties:

RijssenOp afspraak en bij bestellingen vanaf € 50,-.
Maandag t/m Vrijdag09.00 uur tot 16.00 uur
GouderakOp afspraak en bij bestellingen vanaf € 50,-.
Vrijdag08.00 uur tot 16.30 uur
OssOp afspraak en bij bestellingen vanaf € 50,-.
Maandag t/m vrijdag08.00 uur tot 16.00 uur
Winkel (NH)Op afspraak en bij bestellingen vanaf € 50,-.
Vrijdag08.00 uur tot 16.00 uur
België - DendermondeOp afspraak en bij bestellingen vanaf € 50,-.
VrijdagHet is tijdelijk niet mogelijk om af te halen in dendermonde.

Adressen

Nederland

Gouderak
Middelblok 132
2831BP Gouderak

Oss 
Landweerstraat-Zuid 147 
5349 AK Oss

Rijssen 
Noordermorssingel 18
7461 JN Rijssen

Winkel
Scheidersweg 2A
1731 LX Winkel

België

Dendermonde
Wissenstraat 3/5
9200 Dendermonde
België

Meer over Afhalen

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Wij nemen contact met u op wanneer uw bestelling klaar staat. Houd hierbij rekening met de levertijd. Wij hebben namelijk tijd nodig om de producten te verzamelen en naar het juiste afhaalpunt te brengen.

Toch laten bezorgen? ›

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Veel producten hebben een levertijd van 1 - 4 of 1 - 8 werkdagen, afhankelijk van het product. Houd rekening met de tijdsindicatie van het product met de langste levertijd.

Levertijden bekijken ›

Wat gebeurd er als mijn bestelling beschadigd of niet compleet is?

We stellen uw product zorgvuldig samen, maar het kan zijn dat er toch iets mis is gegaan. Mocht er iets fout zijn gegaan maken wij dat zo snel mogelijk in orde!

Meld eventuele schade of onjuistheden binnen 3 dagen na ontvangst aan onze klantenservice.

Meer over schade en garantie ›

Kan ik alvast een hovenier inplannen?

De gestelde levertijd is een tijdsindicatie. Dit kunnen we helaas niet garanderen.

We raden je aan de aan de  verwerking pas in te plannen nadat je de levering afgehaald en gecontroleerd hebt.

Meer over levertijden ›