Klantenservice

Bezorgen

Wij brengen uw bestelling graag bij u thuis! Lees hieronder hoe dit in zijn werk gaat.

hello banner background image

In het kort

Bezorgkosten

In uw winkelmand worden de verzendkosten van uw order weergegeven. De verzendkosten zijn afhankelijk van het soort product en de totale orderwaarde.

Bekijk de bezorgkosten ›

Levertijd

De meeste producten hebben een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. De levertijd van de producten is in werkdagen en wordt aangegeven op de productpagina.

Meer over de levertijd ›

Bezorgafspraak

Wanneer het levertijdstip bekend is (1 of 2 werkdagen voor bezorging), neemt het vervoersbedrijf contact op om een bezorgafspraak met u te maken. 

Meer over bezorging ›

Bezorging

Kleine en medium producten worden met de pakketpost verzonden. Grote producten en bestellingen worden met een vrachtwagen geleverd.  

Bereid u voor op transport ›

Dit zijn onze
Levertijden

De levertijd geven wij aan in werkdagen, en is een indicatie.
De levertijd wordt aangegeven op de productpagina.

Bestelt u meerdere producten? Houd dan rekening met de tijdsindicatie van het product met de langste levertijd.

Deellevering

Soms worden de kleine en medium producten van uw bestelling alvast via de pakketpost geleverd. Grote bestellingen kunnen eventueel ook in meerdere delen geleverd worden. 

Belgie groen PNG

‘Binnen 5 werkdagen in huis’
Vaste dagen per postcode

De bestellingen waarvan alle producten bovenstaande tijdsindicatie hebben, worden op vaste dagen per postcode geleverd. Bekijk op de kaart hiernaast op welke dag wij in jouw regio bezorgen. Let op! Controleer goed of al jouw bestelde producten de levertijd “Binnen 5 werkdagen in huis” hebben. Anders wordt uitgegaan van de langste levertijd.

België

U kunt tijdens het plaatsen van de bestelling uw gewenste afleverdatum kiezen. 

Overige levertijden
Op afspraak

Benieuwd wanneer uw bestelling geleverd wordt? 

Wij leveren bij u op afspraak in samenwerking met ons transport bedrijf. Het transport bedrijf maakt met u een afspraak voor de levering

Bestrating (Behalve betonpoeren en opsluitbanden)
Bestratingsmaterialen worden rechtstreeks vanaf de leverancier geleverd. Doorgaans is dit binnen 7 werkdagen. ( Combinatie orders van hout en stenen hebben een toeslag van 75 euro. )

Bestelt u hout in combinatie met bestratingsmaterialen? Dan wordt de bestelling naar verwachting in twee delen bij u geleverd.  De levertijd is altijd sneller wanneer u 2 orders plaats. 1 voor stenen en 1 voor uw bestelling hout en overige producten. 

Buitenverblijven
Wij hebben een aantal producten in deze categorie direct beschikbaar. Echter, de producten in deze categorie worden vaak speciaal voor u geproduceerd en hebben daardoor een langere levertijd. Dit staat aangegeven bij de betreffende producten.

De vervoerder maakt een afspraak met u voor de levering.

Dit zijn onze
Bezorgkosten

Groot transport

België
Subtotaal tot € 300,-€ 119,-
Subtotaal tussen € 300,- en € 500,-€ 99,-
Subtotaal tussen € 500,- en € 700,-€ 79,-
Subtotaal tussen € 700,- en € 900,-€ 69,-
Levering tussen € 900,- en €1100,-€ 49,-
Levering tussen € 1100,- en €1300,-€ 39,-
Levering vanaf €1300,-check Gratis
Palets tot €1100,-€ 49,-
Palets vanaf €1100,-check Gratis
Glas€ 175,-

Pakketpost

België
Kleine producten€ 12,95 of € 19,95
Medium producten€ 29,-
Levering vanaf € 1100,-check Gratis

Bestrating

(Behalve betonpoeren en opsluitbanden)*

Bestratingsmaterialen worden rechtstreeks vanaf de leverancier geleverd. Bestel daarom zoveel mogelijk materialen van hetzelfde merk. Doorgaans wordt de bestelling dan binnen 7 werkdagen geleverd.

Bij een bestelling van producten van meerdere merken of een bestelling in combinatie met houtproducten, wordt de bestelling waarschijnlijk in twee delen bij u geleverd. Er kan hiervoor een toeslag in rekening worden gebracht en de levering kan enige vertraging oplopen. 

Indien u zo'n bestelling plaats, nemen we contact met u op om een geschikte oplossing te zoeken. 

Glas

Om al uw glasproducten zo mooi mogelijk bij u te leveren, wordt er extra aan deze producten gedacht bij het inpakken, inladen en lossen. Deze moeite wordt gedaan om de kwetsbare producten alsnog zonder schade te vervoeren. 

Er kan hiervoor een toeslag in rekening gebracht worden. Mocht u een glasproduct bestellen, nemen wij contact met u op om alle mogelijkheden te bespreken. Deze toeslag geldt alleen voor bijvoorbeeld glasschuifwanden, lichtstraten en Steel Look ramen.

Mogelijke
Bezorgopties

Pakketpost 

Kleine bestellingen worden via pakketpost geleverd. Zodra het pakket wordt verzonden, zult u hierover een bericht ontvangen met een track en trace code.

Bent u niet thuis op de dag van levering, dan ontvangt u via de bezorgdienst bericht over een nieuwe bezorgafspraak of waar u uw pakket kunt ophalen. 

Goed om te weten 
Het is niet mogelijk om uw bestelling bij een afhaalpunt, een pakketautomaat, op een werkadres of bij de buren te laten leveren. Aangezien onze goederen kwetsbaar zijn, leveren wij enkel direct op uw thuisadres. 

Groot transport 

Grote bestellingen en producten worden met een vrachtwagen geleverd. Het transport bedrijf neemt 1 of 2 werkdagen voor levering contact op om een bezorgafspraak met u te maken. 

Bent u onverwachts niet thuis op de dag van de afspraak? Het is een zeer kostbare aangelegenheid om een trailer met hout of steen op een nieuw tijdstip te laten leveren. Daarom heeft het onze voorkeur om de levering alsnog uit te voeren. Uw bestelling wordt dan op de stoep geleverd.

Goed om te weten 
Het is niet mogelijk om uw bestelling bij een afhaalpunt of een ander adres te laten leveren. Aangezien onze goederen kwetsbaar zijn, leveren wij enkel direct op uw thuisadres. 

Dit is onze
verpakkingsverantwoordelijkheid

Bij NuBuiten werken we aan het verminderen van onze impact op het milieu. We moedigen wetgeving zoals de verpakkingsrichtlijn dan ook aan. De producten die in België onder deze plicht vallen, worden door onze leveranciers verpakt en vaak ook direct bij de klant geleverd. Zij zullen dan ook de verpakkingsverantwoordelijkheid op zich nemen. 

Meer over Bezorgen

Kan ik mijn voorkeur aangeven voor een levertijdstip?

U kunt aangeven welke week je de bestelling graag wilt ontvangen en in overleg met het transportbedrijf kunt u aangeven welke dag u uw bestelling wilt ontvangen. Dit kan de levertijd vertragen. Een tijdstip kiezen is helaas niet mogelijk.

Meer over de bezorgafspraak ›

Ik wil mijn bestelling zo snel mogelijk in huis hebben. Wat kan ik doen?

Wanneer u de bestelling met spoed nodig hebt, raden we u aan producten van hetzelfde merk en levertijd te bestellen. Dat versnelt het proces.

Levertijden bekijken ›

Ik wacht nog op de bezorging. Kan ik de montage alvast inplannen?

De gestelde levertijd is een tijdsindicatie. Deze tijd kunnen we helaas niet garanderen. We raden u aan de eventuele verwerking (door externe partijen) pas in te plannen op het moment dat u de levering afgehaald en gecontroleerd hebt.

Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd of niet compleet is?

We stellen u bestelling zorgvuldig samen. Het kan zijn dat er toch iets mis is gegaan. Dat maken we dan zo snel mogelijk in order. Meld eventuele schade of onjuistheden binnen 3 dagen na ontvangst aan onze klantenservice.

Meer over schade en garantie ›

Kan ik mijn bestelling in het weekend laten bezorgen?

Onze vervoerders leveren helaas niet in het weekend. Als u uw bestelling sneller in huis wilt hebben, kunt u de afhaalopties bekijken.

Meer over afhalen ›